Fina minnen! (del 1)

Tänkte lägga upp fina bilder på mig och älskling under 2010/2011 (det som hunnits med i år)

2010


Från min födelsedags fest!


Andra gången vi träffades.


En kväll i Höstas


På båten på halloween




På farbrors Ö i somras.


En kväll i somras.


Ibörjan, en "fest" kväll hos mig. Sov hos mig hela helgen (för första gången)


första gången jag klippte honom (dagen efter)


Grillkväll (samma dag)


Kubb (samma kväll)


En kväll i somras hos sarah (tidigare var första gången vi åt med min familj kommer jag ihåg)




En kväll i somras från när pappa åkte luftbalong i stan.

Lite roligt att se minnen, del 2 kommer imorgon!



Kommentarer
elin

sv: haha, du är en pudding mia :p



Blogg: http://ellinkulvainio.blogg.se/
2011-02-01 @ 08:07:30




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback