Godmorgon!


Har ni sovit gott? Nej jag vaknade inte nu, jag har vart uppe i en timme ungefär men har legat och dragit mig i sängen från kl 10 kanske.
Jag har inte sovit så bra inatt, micke kom ju hem ifrån efter en vecka, och guuud vad glad jag blev när han kom hem. Men han är typ sjuk, han låg med feber igår på soffan och somnade och var nära på att spy flera gånger så varenda gång han rörde sig hastigt i natt så har jag vaknat så jag är rätt trött. Hans mamma skulle komma hit snart och hämta någonting och sarah kommer hit vid tre och en annan, det jag skulle göra igår ska jag göra idag, hähä. och idag blir det av, längtar.

Ska nog ta en prommenad sen, så jag piggnar till lite. Borde ha en hund så att man är ute och går mycket, kanske ska ta hit frasse? Mina föräldrars hund är det.

Vad ska ni göra idag?



Vit hårig. Jag som 14-åring, Gillar ni att se gamla bilder på mig??




Kommentarer
Anonym

ja



2011-01-03 @ 17:48:31




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback