Hemma.

Nu är jag hemma, ligger utslagen på soffan, dricker smoothie & oboy, och äter en banan. GOTT.
Var lite segt att gymma, dels för att man inte gjort det på 3 veckor ungefär och sen var det så tråkigt mycket folk, herregud, inge kul.

När jag kom till gymmet så såg jag mina babes sarah & alicia som var inne och körde ett pass, så jag hälsade på dem, sen kom dom upp till gymmet, då blev det inte mycket gymma, tog en varsinn madrass och låg och snackade, men sen drog dom så då körde jag på igen.

Imorgon är det skola igen och jag vill verkligen inte inte inte. Har så ont i magen nu också så då är man verkligen inte taggad.. Men sen är vi lediga på Fredag så det är ju hur skönt som helst.






Kommentarer
Anonym

Har inte riktigt bestämt fredagen ännu :) Vill du ses? Skulle va jätte roligt, länge sen. Love and miss you <3



Blogg: http://sofieeelin.blogg.se/
2011-01-12 @ 22:04:14




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback