Måndag!

Herregud så slut jag är, har haft två förlägningar idag plus att mamma kom förbi när jag hade en lucka och tvättade håret. Då passade jag på att åka med henne till friskis och fyllde på gymkortet, så det är niiice, nu ska det bli andra bullar..
Bara för det ska jag och älsklings sarah på kibox kl sju, och jag är taggad men ändå inte, för jag är så jädra trött och slut i kroppen, men ska göra det ändå.. Ska slänga i mig något att äta och byta om bara...
Till "exet" du kan iaf stå för vem du är, när du kommer med såna anklagelser, och svara på detta!!


Kommentarer
avatar

du vet ändå inte vem jag är. och det du kallar anklagelser är bara sanning, typiskt. sanningen gör alltid ont.



2011-01-17 @ 18:24:21
linnéa

även om de skulle vara sant så finns det väl bättre sätt att berätta det på? det kanske bara är jag.. puss påre



Blogg: http://linneajanssons.blogg.se/
2011-01-17 @ 19:22:00
S.I

Fyran vad töntigt av den där personen att skriva sådär :s ta inte åt dig. Du är jättesnygg! Och detdär med din kille bry dig inte om det. Så jävla töntigt att inte våga stå för vem man är!!! <3



2011-01-17 @ 20:12:45




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback