Måndag kväll!

Godkväll allesammans!

Ikväll så drog jag med micke till gymmet, jag gjorde typ ingenting, gick och satte mig i soffan sen och väntade på honom, eftersom att jag har så ont i min mage. Försökte få i mig en pizza men gick väl sådär det med..

Sen så kollade vi på I rymden finns inga känslor haha, den var väl skön och konstig så samma gång, men helt ok. Konstig bara somsagt.
Imorgon ska jag försöka verkligen att ta tag i min blogg på riktigt igen, förlåt men har vart så mycket och har inte haft någon blogglust eller ideér eller någonting, men ska vara hemma imorgon så då kör vi igång igen, ska svara på en massa frågor också :)



Jag och min älsklings på fina reginas fest i lördags!




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback