Onsdag!

Tänkte skriva "tisdag" som rubrik, men det var ju helt åt skogen...

Imorse var jag hos tandläkaren och lagade mitt hål jag ringde akut om igår, bara det att jag fick en ny tid för att rotfylla den jätte kul, jippi. så den gör fortfarande ont såklart, så ska rotfylla den i mars, fan, det kommer vara skönt, inte!

Sen så åkte jag med mamma till skolan, snäll som hon är så körde hon dit mig, eftersom att annars skulle jag komma så sent. Och i skolan så hade jag perm. prov teoretisk som jag inte visste, jätte roligt, gick väl sådär, är sämst på permanent. Speciellt teori. Menmen, Sen hade vi färgteori, och det behövdes kände jag, jätte skönt!

Nu har jag och älskling precis ätit jätte god middag, fläskfilé med potatisgratäng, rödvinsås och bea. MUMS!

Hähä, igår fick jag mitt diplom för långhårs kurs!

 


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback