Lite nytt till naglar!

Idag var jag ner till salongen, då köpte jag med mig ett överlack och dom rosa blommorna ni såg på mina naglar i tidigare inlägget.

Sen så har jag faktiskt klickat hem ett start kit för att börja göra naglar, så det var med uv lampa och allting som man behöver, hur roligt som helst. Så nu ska jag pyssla och testa på att göra naglar, dock är det ju med gelé, men ska ju testa och se hur det går, för jag tycker sånt där är så roligt, så ska börja köpa hem lite färger och såna saker nu också. Så om det finns några frivilliga som jag kan ha som försöks kaniner så hör av er för en billig peng. Har ju hållt på lite med naglar så är inte helt bakom flötet ;)








Kommentarer
elin

jag e en frivillig ::D::D:D:D:D:D:d



Blogg: http://ellinkulovainio.blogg.se/
2011-06-23 @ 12:04:49
Emma

Åh :) det var precis sånt där jag menade att jag ville köpa :D köpte du från tradera? <3



Blogg: http://eecl.blogg.se/
2011-06-23 @ 22:35:37
Matilda svärd

Vart köpte du de kittet o är det dyrt? Ja är frivillig o va testkanin :D puss!



2011-06-28 @ 19:35:08




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback