Tisdag!

Hallå mina kära läsare!

Förlåt för jag svikit er i snart en vecka, men har ju vart borta, där det dels inte fanns data eller internet, och faktiskt så var det sköööönt, men nu ligger man efter, och en MASSA ska upp på bloggen, så det kommer :)

menmen.. Igår kom vi hem iaf, och då träffade jag elin och alicia en stund, satt i parken osv..
Sen drog jag ner vid bryggorna här vid oss, där Natalie, Emil och Micke var och fiskade, så hamnade där en stund.
Idag så var klassen hemma hos min lärare och åt avslutnings lunch och sånt, riktigt varmt var det iaf.

Sen så satte jag mig på bussen till roslagsstoppet, där hoppade jag in i bilen med älsklingen och sen bar det iväg först till arninge, och sedan till kista, där jag köpte lite grejer, hähä. Men det kommer upp imorgon iaf.
Nej nu blir det duschen. Hörs imorgon :)


Bild från i helgen, jag och Emelie på bryggan och stekte!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback