24 Mars!

Heeeeej allihopa!

Jag har precis kommit hem från jobbet, micke har däckat i soffan haha. Och jag har satt på ugnen för att börja laga lite mat. Har lite bråttom, ska nog med upp till gymmet sen med micke å peter, men vet inte om jag ska det eller inte. För jag ska plugga. Och efter gymmet måste vi till rimbo och fixa lite och fortsätta här hemma å så :)
Men får se.
Gud så mysigt vi har gjort det redan här i vardagsrummet även om det är långt ifrån klart, men det är jätte skönt iaf!

Nej ska fortsätta med maten nu :)






HAHAHA!


Kommentarer
Nea

Snygg tröja, vart har du köpt den? :)



2011-03-24 @ 21:55:47
A

Lägg ut bilder på er lägenhet? och hur det blir när ni gör om! :)



2011-03-25 @ 08:37:30




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback