Godnatt!

Nu säger jag godnatt med detta inlägg. Jag ska försöka gå och sova nu faktiskt. Min pojkvän till spelnörd sitter ju såklart och gormar inne i sovrummet framför datan, haha ganska charmigt ibland, men också väldigt irriterande när man ska sova, eller hur? haha. Men men.. Älskar ju honom iaf så. Ingen sovmorgon imorgon inte, ska vara hos tandläkaren kl 10:00 och ska försöka gå och sola direkt efter det.

Sen blir det bara hem och packa ihop att grejer för att sen bära av till Sofie somsagt. Det ska bli riktigt kul faktiskt, att få vara med henne igen, var för länge sen. Och kul att umgås med alla dem. Fast man får ändå ta det lugnt imorgon eftersom att vi ska åka hemifrån kl 7 på lördag morgon för då ska vi bo på hotell inne i sthlm. Gud så mysigt det ska bli :)

En ny duschad en.. Man ser inte hårfärgen alls. Bästa cam ♥

Och här ska vi bo över helgen, kan inte beskriva hur mycket jag ska njuta och bara koppla av och mysa.

 


Kommentarer
Ida

okej, men skulle du kunna nästa vecka.. jag har lite rött i håret så typ rött/svart.. men du kan ju kolla på de först :)



Blogg: http://idaaengstrom.blogg.se/
2011-03-11 @ 06:51:20




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback