Godnatt


Nu ska jag gå och lägga mig faktiskt. ska försöka somna tidigt för en gångskull. haha. kommer inte kunna sova för jag är inte så jädra trött så att jag vill sova faktiskt. Men jag ska upp till skolan imorgon, och det är ju så sjukt tidigt så jag måste gå och lägga mig i tid faktiskt. Usch jag vill verkligen inte, skönt att det är en dag denna vecka. Ja, jag står för att jag inte alls har lust att gå upp 5 imorgon bitti och vara i skolan i 145 timmar!!


en rätt nöjd Mia, eller vad säger ni? haha..




Kommentarer
Anonym

Haha jaså? :p alltså vi känner ju inte varann direkt, men han blev vän med mig på facebook om jag minns rätt och nyligen såg jag att ni var kusiner, hade ingen aning om det! haha



Blogg: http://vanessajacquelines.blogg.se/
2011-03-30 @ 12:16:07




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback