Lördag!

Hallåååå!

Det är jätte fint väder, men jag sitter inne och har verkligen panik för att jag har så JÄVLA tråkigt.. Jag har nog aldrig haft såhär tråkigt. och det SUGER verkligen att man inte är 18 ännu.. För micke har åkt med sina polare på ålandsbåten för att fira sin kompis som fyller år.. Nej men då kan man inte följa med för att man inte är f*cking 18 år.. Sämst.. Och alla mina kompisar har iaf någe å göra och sånt, så jag har ingen att vara med eller göra någe.. Detta är kul liv, not. Till och med mina förlädrar och syskon gör någe annat. Och när det är såhär fint väder vill man verkligen göra någe också, men jag har lust att lägga mig och kolla film för det finns inge annat å göra.. Men det kan man inte i detta fina väder? livet är sämst :o vill någon hitta på någe??? ring!!!!!

Nej, nu ska jag försöka vara lite glad iaf.. Igår så var jag och micke å åt på kina och det var huuur gott som helst. Jag tog med mig mat hem så ska äta det sen, juste.. Vill åka och köpa chips å godis och svulla. Men min cykel har punka :O och jag orkar inte gå. KUL..
Sen igår iaf så åkte vi till min bror och var barnvakter som var en enkel match, eftesom att dom sov, och jag somnade i soffan också. Blir så när man kommer till andra som har en skön soffa som inte vi har. haha...


Vill ha sommar!


Kommentarer
Anonym

Kom till Vadstena då ;) haha puss!



Blogg: http://linneajanssons.blogg.se/
2011-03-26 @ 13:47:55
linnéa

haha, jag bor här medan jag har praktik i linköping =) gjort denna vecka och sen nästa vecka :D



Blogg: http://linneajanssons.blogg.se/
2011-03-26 @ 15:59:11




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback