Svar från frågestunden del 2.

Missade några fråger på frågestunden igår, men såhär kommer dem :)

1.Hann inte fråga så gör ett försök nu. Du är grymt söt, kan du inte lägga ut bilder på när du provar underkläderna också så man får se dom på? Skönaste sexposition? Bröststorlek? Tack! Puss angelica
Svar: Tack så mycket. Nejj, tyvärr. Vill inte lägga ut bilder på mig i det. Skönaste sexpositionen finns svar på i del 1. Jag har 75C.

2.Vad gillar du mest med Micke, om du måste välja en sak?
Svar: Hmm.. Han leénde, men annars så gillar jag allt med honom :)

4.Vem är din allra bästa vän?
Svar: Min allra bästavän är Elin, men jag har många bästavänner, som Sarah, Alicia & Emma också :)


5.Vad är det pinsammaste du gjort på fyllan?
Svar: Hmm.. alltså jag vet faktiskt inte.. Gått å skrikit en massa eller typ ramlat på något pinsamt ställe där jag inte borde ramlat, eller typ. Slagit till min bästavän Elin, med en rak höger. HAHA!

6.Har du lätt för att ogilla folk?
Svar: Alltså.. Lätt och lätt. Men ja det kan man nog säga, inte direkt medvetet att jag letar fel på folk, men jag har nog rätt lätt att ogilla folk ja..







Kommentarer
sofia

Hehe jag visste inte att du hade "ganska lätt för att ogilla" folk. Jag gillar dig, hoppas du gillar mig med. ;D kram



Blogg: http://sofiafurostam.blogg.se/
2011-03-10 @ 13:58:03
elin

men fan mia, vad rörd jag blir när du nämner mig som din bästa vän, väldigt gulligt av dig! love you<3



Blogg: http://ellinkulovainio.blogg.se/
2011-03-10 @ 15:09:30
alicia

Sötnos <3



2011-03-11 @ 11:43:08




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback