Tisdag!

Godkväll mina fina läsare!

Har ni haft en bra dag? det har jag iaf. Eller har vart jäkligt trött idag osv.. och inte ätit så mycket eftersom att jag var hos tandläkaren idag och hann inte käka någonting innan, sen kunde man ju inte äta någe på typ 4 timmar, bra där.. Jag och Lian har iaf haft en dag för oss själva och fixat varandra.
vi tog ur löshåret på varandra först, sen färgade jag hennes utväxt och sen satte jag i hår på henne igen, vi hann inte sätta i hår på mig dock, men det ska vi göra på torsdag istället.

Mitt hår är tunnt och kort och äckligt nu, vet inte om det bara känns så för att jag hade i mer hår denna gång så det kanske känns som att mitt hår är tynnre bara för att med löshåret var det sjukt tjockt, haha.. men men.. ska bara sätta i några stycken på torsdag, inte så tjockt, orkar inte det. Ska ändå vara utan ett tag sen och sen kanske sätta i, i maj igen eller något :) köper clips som jag kan ha på helger och sånt.

Jag ska försöka fortsätta skriva på mitt arbete nu, lägger mig sen i soffan och kollar på SoA! och nej.. min gylf är inte öppen på en av outfit inläggen, den går bara inte att dra ända längst upp för den är sönder, går att dra den så det är bara en liten bit kvar :)





Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback