Tränat!

Nuuuuuu är jag hemma efter typ 1 ½ timme på gymmet, visst det var skönt men med mensvärk är mindre skönt så aa, man körde inte direkt stenhårt, orkade dock bara att springa 2 km idag för smärtan dårå.
Men nu är jag hemma, ska ta och diska upp lite och göra mickes matlåda också hemmafru? haha.
Micke är hos Emil och spelar tv-spel, jag vill ha nintendo wii, ingen som har det att skänka till mig? (a) hähä. Vill verkligen ha ett. Men men..
Ska nog ta mig något att äta sen blir det sons of anarchy, underbaaart.


IGår kväll såg min mys outfit ut såhär :)


Kommentarer
Ida

Tack du :) kul att du hittade till min blogg, jag läser din med :P



Blogg: http://idaaengstrom.blogg.se/
2011-03-07 @ 21:44:33
Anonym

vart gymmar du?? :)



2011-03-08 @ 11:27:33




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback