Godnatt!

Nu säger jag godnatt för mig, är svin trött.. Fast den här dagen gick väldigt fort faktiskt. Har vart på salongen hela dagen och haft två kunder, sen har jag hjälpt li med två andra kunder, så det har vart fullt ös, träffade elin en sväng imorse också..

Nu ikväll cyklade jag och micke ner till emil och dom käkade och vi satt och umgicks bara, var meningen att vi/dom skulle fiska, men det blev inte så till slut iaf.. Jag hoppas på fint väder imorgon, jag och micke ska fotas för en klädesbutik imorgon (Stil etc) ligger mittemot café tösses, för er som bor i Norrtälje, gå in och leta upp någon unikt.
Nej.. jobbet imorgon och dax och sova, har emmas mamma imorgon!


FOTO: Erik Huldt


Kommentarer
Anonym

Sjuuuukt fina ögon du har! :o gula!? ..ljusbruna..? Skitfint!



2011-05-17 @ 09:16:39




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback