Helgen!


efter jobbet så drog jag och micke till Kista Galleria och shoppade lite, vi kom dit en timme innan det stängde, så vi hann ju dock inte så mycket, men det är väl bra det med, så slösar man inte så mycket pengar, men det var mycket stress för att man hinna gå i affärer, äta och sedan gå till bion som började 15 min efter allt stängde..
Så vi for runt där, men sen till slut så vart det bio iaf, pirates of the caribian (stavning?) haha. Den var grymt bra, nästan lite läskigt ibland, det var så att man löft från stolen, haha!
Sen åkte vi igenom sollentuna hem, och micke visade en massa saker, sen blev det bara att åka hem och sova.






Och så igår då.. Så var jag och micke barnvakt från kl ett till kanske halv elva på kvällen, fast före det så åkte vi till flygis och köpte världens goaste frukost, hur mycket gott som helst, och mysigt. Sen när Linnea och ida kom så åkte vi ner på stan, kollade i affärer, och gick å fika, jätte mysigt.  tog dock inga bilder alls igår :/
Sen när vi var i Malsta, där mamma också var men låg sjuk, så vi var kvar med barna där, så hade jag gjort hemmagjord tzatziki, och sen grillade jag och micke, flinta, korv, lax och majs. och gjorde en fet sallad, såser och pommes till det, dukade upp som en buffé och MUMS vad gott det var..

Sen åkte vi hem hit till Norrtälje, då kom Sarah, Martin och Anders hit för att micke, martin och anders skulle gå ut och jag och sarah skulle ha mys natt med en massa tjejsnack och vin. Moa och Elin kom också hit sen, så det var mycket mysigt att vara med dom, blev att man somna riktigt tidigt imorse, blö!


Kommentarer
elin

jäääääävla snygg brud!!!



Blogg: http://ellinkulovainio.blogg.se/
2011-05-30 @ 00:04:13
Brun utan sol

CHilla med brun utan sol du är fläckig som fasen i ansiktet :) ett råd bara annars bra :)



2011-05-30 @ 21:00:44




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback