Mina hårfärger!

Satt och kollade på lite bilder, här på mickes data.. man kan ju säga att jag hunnit byta hårfärg några gånger på så kort tid, haha.


Blåsvart som jag ändå alltid haft/gått tillbax till!


Blond, bred slinga i luggen/sidan.. Inte så bra bild men..


Tillbax till hel svart.


Början till blond, massa blonda slingor..


Ännu mera blonda slingor!






Och ÄNNU blondare.


Lite mörkare rött än vad jag har nu..


Och lite rödare än så..

Men just nu tror jag att jag har rödare ändå, men det varierar så.. det tvättas ur och sen färgar jag samma färg, så är det jätte rött, och så håller det på så..
sen tror jag nog att det är lite hårfärger här imellan också, haha. Men det var detta som jag hade tagit med mickes cam.. Lite roligt att se, eller hur!?


Kommentarer
Anonym

Du passar bäst i blått, svart. :D



2011-05-12 @ 20:29:16




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback