Torsdag!

Godkväll läsare!

Jag har inte kunnat blogga någonting idag eftersom att jag har jobbat från 9-18:30 idag, haft fullt upp, men det är skönt, men man blir så jädra slut alltså.
Imorse så färgade Li håret på mig, ska ta kort och visa, det är mycket rödare och utväxten är borta, så det är skönt, men fortfarande rött såååklart. Sen stylade jag hennes hår, lockade och grejade, sen kom Emma dit och då slingade jag hennes hår och sen slingade jag hennes kompis från svart till.. aa, blonda slingor, men det ska göras en gång till eftersom att det inte blir 100% bra första gången man bleker i svart hår..
Men jag glömde min kamera på salongen, så får lägga upp lite bilder imorgon..

Hämtade mina skor idag också, och jag älskar doooom..






Kommentarer
Anonym

hej! vad heter stället där du beställer hår ifrån? eller vilket" märke" är det på håret eller hur man ska formulera sig =P



2011-05-26 @ 22:48:14




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback