Torsdag!

Tjillevippen på er!

Min data vill inte funka nu bara för det, verkar det som.. Så jag kan inte lägga upp inlägg som jag vill skriva, men jag lägger upp det så fort min data vill leva igen. Har tre outfits att visa för er.. Och en massa frisör grejer, åh vad typiskt.. Så jag sitter på mickes data nu, eller ligger i sängen med den, han är och gymmar och jag är helt slut från idag. Ligger och kollar en massa underbara skor på internet (A) men dom jag vill ha, finns inte i min storlek, jag har också köpt ett par från tradera för 50 kr :o sjukt, som kommer från nelly, men dom har jag inte fått än, grrr!!!!

Jag och älskling ska ha en myskväll ikväll med film och gott gott, det behövs verkligen, inte lika fint väder idag, så man får passa på!

Hittade en massa roliga bilder på oss, haha!



















Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback